Аббас, А, Авдіч, А, Баркер, КЧанг, Ксіаобао, П
Nauka innov. 2018, 14(2):05-18
https://doi.org/10.15407/scin14.02.005
Рубрика: Загальні питання сучасної науково-технічної та інноваційної політики
Мова: Англійська
Анотація: 
Вступ. Висвітлено питання генерації знань та способу їх передачі від університетів у промисловість. Найвідоміші університети мають кілька департаментів та підприємств, які займаються дослідженнями. Мета цих підрозділів полягає в тому, щоб допомогти університетам забезпечити інноваційні рішення шляхом створення нових знань.
Проблематика. Генерація нових знань сприяє розвитку галузі науки та техніки, які, у свою чергу, використовуються промисловістю для виробництва нових інноваційних продуктів або вдосконалення вже існуючих. На прикладі роботи департаментів трансферу технологій (ДТТ) в університетах Китаю вивчено роботу та зібрано конкретні факти генерації знань для комерційного використання в промисловості.
Мета. Отримання детальної інформації про роль ДТТ у передачі знань від університетів до промисловості в Китаї.
Матеріали та методи. Дослідження проведено в китайській провінції Аньхой (Аньхуей). Збір даних виконували за допомогою напівструктурованих інтерв’ю з фахівцями з передачі технологій, які працюють в офісах департаментів передачі технологій. В подальшому їх аналізували за допомогою моделі передачі знань, яка передбачає шість етапів: поінформованість, придбання, перетворення, зв’язок ідей, застосування та зворотній зв’язок.
Результати. Університети Китаю та їх дослідницькі групи домінують у виробництві та комерціалізації результатів досліджень, а ДТТ відіграють роль технологічних мостів між двома сторонами, а також надають юридичні та бізнес-послуги.
Висновки. Стаття містить детальний опис процесу передачі знань та, зокрема, висвітлює роль та діяльність ДТТ Китаю, що може бути корисним китайським та міжнародним науковцям у проведенні досліджень процесу передачі технологій.
Ключові слова: Китай, передача знань, передача технологій, промисловість, процес, університет
Посилання: 
1. Gao, X., Song, W., Peng, X., Song, X. (2014). Technology transferring performance of Chinese universities: Insights from patent licensing data. Advances in Applied Sociology, 4(12), 289.
https://doi.org/10.4236/aasoci.2014.412032
2. Loi, M., Di Guardo, M. C. (2015). The third mission of universities: An investigation of the espoused values. Science & Public Policy, 42(6), 855-70.
https://doi.org/10.1093/scipol/scv012
3. Zhou, C., & Peng, X.-m. (2008). The entrepreneurial university in China: nonlinear paths. Science & Public Policy, 35(9), 637-646.
https://doi.org/10.3152/030234208X363187
4. SIPO. State Intellectual Property Office of P. R. China. 2017. URL: http://www.sipo.gov.cn (Last accessed: 11/01/2017).
5. Chan, L., Daim, T. U., Kocaoglu, D. F. (2016). National technology planning: a case study on the biopharmaceutical industry in China. Hierarchical Decision Modeling, 183-96.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-18558-3_9
6. Zhang, Y., Zhou, X., Porter, A. L., Gomila, J. M. V., Yan, A. (2014). Triple Helix innovation in China's dye-sensitized solar cell industry: hybrid methods with semantic TRIZ and technology roadmapping. Scientometrics, 99(1), 55–75.
https://doi.org/10.1007/s11192-013-1090-9
7. Gertner, D., Roberts, J., Charles, D. (2011). University-industry collaboration: a CoPs approach to KTPs. Journal of Knowledge Management, 15(4), 625-47.
https://doi.org/10.1108/13673271111151992
8. Liu, H., Jiang, Y. (2001). Technology transfer from higher education institutions to industry in China: nature and implications. Technovation, 21(3), 175-88.
https://doi.org/10.1016/S0166-4972(00)00045-6
9. O'kane, C., Mangematin, V., Geoghegan, W., Fitzgerald, C. (2015). University technology transfer offices: the search for identity to build legitimacy. Research Policy, 44(2), 421-37.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2014.08.003
10. Martín-Rubio, I., Andina, D. (2016). University knowledge transfer offices and social responsibility. Administrative Sciences, 6(4), 20.
https://doi.org/10.3390/admsci6040020
11. Siegel, D. S., Waldman, D. A., Atwater, L. E., Link, A. N. (2003). Commercial knowledge transfers from universities to firms: Improving the effectiveness of university–industry collaboration. Journal of High Technology Management Research, 14(1), 111-33.
https://doi.org/10.1016/S1047-8310(03)00007-5
12. Gao, X., Chen, Y., Song, W., Peng, X., Song, X. (2015). Regional University-Industry Knowledge Flow: A Study of Chinese Academic Patent Licensing Data. Open Journal of Social Sciences, 3(02), 59.
https://doi.org/10.4236/jss.2015.32009
13. Hefei-China. Hefei overview. 2017. URL: http://www.hefei.gov.cn/english/ (Last accessed: 11/01/2017)
14. Alipour, F., Idris, K., Karimi, R. (2011). Knowledge creation and transfer: Role of learning organization. International Journal of Business Administration, 2, 61.
https://doi.org/10.5430/ijba.v2n3p61
15. Miesing, P., Tang, M. (2017). Technology transfer institutions in China: A comparison of value chain and organization structure perspective. Chapter 3 in D. Libaers and D. Dunlap (eds.), University Technology Transfer and Academic Entrepreneurship (World Scientific Publishing Co.) Vol. 1 in The World Scientific Reference on Innovation Series Edited by D. Siegel.
16. Du Plessis, M. (2007). The role of knowledge management in innovation. Journal of Knowledge Management, 11(4), 20-9.
https://doi.org/10.1108/13673270710762684
17. Inkpen, A. C. (1996). Creating knowledge through collaboration. California Management Review, 39(1), 123-40.
https://doi.org/10.2307/41165879
18. Wu, W. (2007). Cultivating research universities and industrial linkages in China: The case of Shanghai. World Development, 35(6), 1075-1093.
https://doi.org/10.1016/j.worlddev.2006.05.011
19. Bellini, A., Aarseth, W., Hosseini, A. (2016). Effective knowledge transfer in successful partnering projects. Enrgy Proced., 96, 218-28.
https://doi.org/10.1016/j.egypro.2016.09.127
20. Nonaka, I., Toyama, R. (2003). The knowledge-creating theory revisited: knowledge creation as a synthesizing process. Knowledge Management Research & Practice, 1(1), 2-10.
https://doi.org/10.1057/palgrave.kmrp.8500001
21. Hsu, D. W., Shen, Y-C., Yuan, B. J., Chou, C. J. (2015). Toward successful commercialization of university technology: Performance drivers of university technology transfer in Taiwan. Technological Forecasting and Social Change, 92, 25-39.
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2014.11.002
22. Qian, H., Jung, H. (2017). Solving the knowledge filter puzzle: absorptive capacity, entrepreneurship and regional development. Small Business Economics, 48(1), 99-114.
https://doi.org/10.1007/s11187-016-9769-y
23. Gilbert, M., Cordey-Hayes, M. (1996). Understanding the process of knowledge transfer to achieve successful technological innovation. Technovation, 16(6), 301-312.
https://doi.org/10.1016/0166-4972(96)00012-0
24. Swamidass, P. M., Vulasa, V. (2009). Why university inventions rarely produce income? Bottlenecks in university technology transfer. The Journal of Technology Transfer, 34(4), 343-363.
https://doi.org/10.1007/s10961-008-9097-8
25. Freitas, I. M. B., Marques, R. A., e Silva, E. M. d. P. (2013). University–industry collaboration and innovation in emergent and mature industries in new industrialized countries. Research Policy, 42(2), 443-453.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2012.06.006
26. Eneh, O. C. (2010). Technology transfer, adoption and integration: a review. Journal of Applied Sciences, 10(16), 1814-1819.
https://doi.org/10.3923/jas.2010.1814.1819
27. De La Tour, A., Glachant, M., Ménière, Y. (2011). Innovation and international technology transfer: the case of the Chinese photovoltaic industry. Energy Policy, 39(2), 761-770.
https://doi.org/10.1016/j.enpol.2010.10.050
28. Abramo, G., D'Angelo, C. A., Solazzi, M. (2011). The relationship between scientists' research performance and the degree of internationalization of their research. Scientometrics, 86(3), 629-643.
https://doi.org/10.1007/s11192-010-0284-7
29. Sellenthin, M. O. (2009). Technology transfer offices and university patenting in Sweden and Germany. Journal Technol Transfer, 34(6), 603-620.
https://doi.org/10.1007/s10961-009-9108-4
30. Sherwood, A. L., Covin, J. G. (2008). Knowledge acquisition in university–industry alliances: An empirical investigation from a learning theory perspective. Journal of Product Innovation Management, 25(2), 162-179.
https://doi.org/10.1111/j.1540-5885.2008.00292.x
31. Aldrich, H. E. (2012). The emergence of entrepreneurship as an academic field: A personal essay on institutional entrepreneurship. Research Policy, 41(7), 1240-1248.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2012.03.013
32. Perkmann, M., Tartari, V., McKelvey, M., Autio, E., Brostrom, D'Este, P., Sobrero, M. (2013). Academic engagement and commercialisation: A review of the literature on university-industry relations. Research Policy, 42(2), 423-442.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2012.09.007
33. Bishop, K., D'Este, P., Neely, A. (2011). Gaining from interactions with universities: Multiple methods for nurturing absorptive capacity. Research Policy, 40(1), 30–40.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2010.09.009
34. Ben Letaifa, S., Rabeau, Y. (2013). Too close to collaborate? How geographic proximity could impede entrepreneurship and innovation. Journal of Business Research, 66(10), 2071-2078.
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.02.033
35. Houghton, C., Casey, D., Shaw, D., Murphy, K. (2013). Rigour in qualitative case-study research. Nurse Researcher, 20(4), 12-17.
https://doi.org/10.7748/nr2013.03.20.4.12.e326
36. Yin, R. K. (2013). Case study research: design and methods. Sage publications.
37. Baxter, L., Hughes, C., Tight, M. (1998). Academic career handbook. McGraw-Hill Education (UK).
38. Johnson, R. B., Onwuegbuzie, A. J. (2004). Mixed methods research: a research paradigm whose time has come. Educational Researcher, 33(7), 14-26.
https://doi.org/10.3102/0013189X033007014
39. Malterud, K. (2001). Qualitative research: standards, challenges, and guidelines. Lancet, 358(9280), 483-488.
https://doi.org/10.1016/S0140-6736(01)05627-6
40. Williams, C. (2011). Research methods. Journal of Business & Economics Research, 5(3), 65-72.
https://doi.org/10.19030/jber.v5i3.2532
41. Liyanage, C., Elhag, T., Ballal, T., Li, Q. P. (2009). Knowledge communication and translation - a knowledge transfer model. Journal of Knowledge Management, 13(3), 118-131.
https://doi.org/10.1108/13673270910962914
42. Liyanage, C., Elhag, T., Ballal, T. (2012). Establishing a connection between knowledge transfer and innovation diffusion. Journal of Knowledge Management Practice, 13(1).
43. Abbas, A., Faiz, A. (2013). Usefulness of digital and traditional libraries in higher education. International Journal of Services Technology and Management, 19(1-3), 149-61.
https://doi.org/10.1504/IJSTM.2013.054203
44. Ogata, H., Yano, Y. (2000). Combining knowledge awareness and information filtering in an open-ended collaborative learning environment. International Journal of Artificial Intelligence in Education, 11, 33-46.
45. Etzkowitz, H., Klofsten, M. (2005). The innovating region: toward a theory of knowledge‐based regional development. R&D Management, 35(3), 243-255.
https://doi.org/10.1111/j.1467-9310.2005.00387.x
46. Baba, Y., Shichijo, N., Sedita, S. R. (2009). How do collaborations with universities affect firms' innovative performance? The role of "Pasteur scientists" in the advanced materials field. Research Policy, 38(5), 756-764.
https://doi.org/10.1016/j.respol.2009.01.006
47. AHIPO. Anhui Intellectual Property Office. 2017. URL: http://www.ahipo.gov.cn (Last accessed: 11/01/2017).
48. Vaivode, I. (2015). Triple helix model of university–industry–government cooperation in the context of uncertainties. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 213, 1063-1067.
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.526
49. Ensign, P. C., Lin, C-D., Chreim, S., Persaud, A. (2014). Proximity, knowledge transfer, and innovation in technology-based mergers and acquisitions. International Journal of Technology Management, 66(1), 1-31.
https://doi.org/10.1504/IJTM.2014.064018